April / Majáles

4/24/2016

Duben patří již delší dobu k mým nejchaotičtějším měsícům v celém roce.Jsem alergička a pylová sezóna vrcholí. Néjen, že k tomu mají narozeniny 4 členové moji rodiny, ale tento rok jsem dělala ještě přijímačky. Já jsem přijatá na školu už od ledna, takže jsem si je chtěla jen zkusit. Neučila jsem se a nechávala jsem tomu volný průbeh. 22.4. jsem se dozvěděla, že jsem i na tento gympl přijatá. Bez žádných příprav ani ničeho. Život umí být někdy vážně nespravedlivý, protože PZ jsem dělala už na osmiletý a šestiletý gympl. To jsem se učila opravdu dost - nedostala jsem se. Hádám, že velkou roli musel hrát stres. 
.
 Ten samý den byl Majáles, kde jsme to s N. náležitě oslavily. Majáles jsme si užily na 100%. Já české-slovenské kapely a interprety zásadně neposlouchám (to radši Bowie, Smiths, Lana, Die Antwoord...)









Kšiltovkový trend neminul ani mě. Pořídila jsem si tuto černou nike a jsem z ní naprosto nadšená! Nosím ji skoro denně



Byli jste na Majálesu? Pokud ano, co se vám nejvíce líbilo/nelíbilo?  ໒( ͡ᵔ ▾ ͡ᵔ )७




S K. po psychologických testech na naši budoucí školu.


shoes Zara
leather jacket ASOS
jeans  H&M
bag Mango
t-shirt H&M
cap Nike

You Might Also Like

6 comments

  1. Beautiful photos!
    Love your blog and I am follow you :)
    I hope that you follow me too <3

    ReplyDelete
  2. Veľmi pekný článok a aj tvoj blog sa mi páči :) Nechcela by si spriateľiť a sledovať navzájom? Ak áno daj mi vedieť :) http://andreanalens.blogspot.sk/

    ReplyDelete

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe