Is music art, or something better?

5/30/2015


Hudba je velmi důležitý aspekt mého života.Tancuju,takže jsem s hudbou spojena
 i jinak.Miluju na ní,že dokáže vyjádřit jakoukoli emoci,umí udělat život hezčí.Většina mých
vzpomínek je s hudbou nějak spojena.Neberu hudbu za umění,ale za něco lepšího.Obraz ve mně takové pocity nevzbudí.Nedonutí mě zapomenout,na můj zatím fádní život.Nepomůže mi když jsem smutná.Za to hudba
dokáže otevřít mysl a pomáhá mi vidět věci z jiné perspektivy.Protože tvoří
můj pohled na svět, vybrala 20 písní,které pro mě něco znamenají.


Protože já jsem opravdu velmi různorodý člověk,má hudba též.V mém playlistu najdete téměř od každého stylu něco.

-

Asap Rocky-LSD

Ben Watt/Stimming-Bright Star

Depeche Mode-Enjoy the Silence

Die Antwoord-Ugly Boy

FKA Twigs-Two weeks

Mamas Papas-California Dreamin'

The Smiths-Asleep

King Krule -Easy Easy


Daughter - Get Lucky

Talking Heads-This must be the place

Lana Del Rey-Backfire


Lana Del Rey-Ultraviolence

Damien Rice-9 crimes

The 1975-Robbers

Alex Turner-Stuck in the puzzle

.



You Might Also Like

0 comments

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe