50 facts about Natalie

6/18/2015




       1. Narodila jsem se 22.2.2001, což znamená,že je mi 14 let. Spoustu lidí by mě ale věkově odhadovala na víc.

2. Chodím do 8.třídy základní školy a na střední chci na jazykové gymnázium.

3. Absolutně nevím, co chci jednou dělat. Vím jen,že to bude něco mezi marketingem a designem, a nebo budu pilot.

4. Miluju letiště, letadla, létání a benzín /psycho/.

5. Tancuju 11 let, street dance 10 let.Je to velmi důležitá část mého života. Chci tancovat co nejdéle, protože je to něco, co mě dělá neuvěřitelně šťastnou.

6. Miluju umění všeho druhu, hudbu, tanec, obrazy, kvalitní literaturu, módu...

7. Jsem fanatik do Hry o Trůny, baví mě řešit každou maličkost a každý díl vidím tak 10x.

8. Celkově jsem šílený milovník filmů (CSFD). Mezi mé nejoblíbenější filmy momentálně
 patří: Zmizelá,12 opic, Donnie Darko, Pýcha a Předsudek, Interstellar...

9. Ti co mě neznají si myslí, že jsem tichá a klidná, ve skutečnosti jsem úplný opak.

10. Mám v oblibě hůmor, černý hůmor.



11. Mám ráda angličtinu, knihy čtu už jen v originále

12. Baví mě hledat nejrůznější konspirační teorie a přemýšlet o nich.
Taky už mám teorii na to,kde se berou kruhy v obilí (ještě mi daj cenu).

13: Všechno jsem si v životě vydřela sama, nikdo mi nedal nic zadarmo, nepatřím do té skupiny lidí, které se vše povede a ani se nemusí snažit.

14. Jsem úchyl na čas,všude jsem hodinu dřív a když ne, dokážu se i rozbrečet.

15. Celkově mám hrozně divný emoce,u filmů typu Hvězdy nám 
nepřály,nebrečím téměř nikdy. Potom mě ale dokáže rozbrečet i maličkost.

16. Málo lidí mě doopravdy zná a většina má vůči mně předsudky.

17. Jsem liliput/umpalumpa/trpaslík,jak chcete. Měřím pouhých 160 cm a už nevyrostu.

18. Asi před 2 lety, jsem měla takovou modelingovou mánii. Chtěla jsem být modelka a tak jsem jela na modelingový tábor.

19. Byla jsem tam 2x a stačilo mi to. Za to každodenní srážení sebevědomí mi to nestálo.

20. Mám od přírody afro. Ani kudrnaté vlasy se tomu říkat nedá,jak moc je mám 
kudrnaté. Žehlím si je ale každý den, protože se mi nelíbí.

21. Nejsem ten typ člověka, co by nad pomluvami mávl rukou. Vždy,když o mně někdo něco hnusného řekne, raní mě to.

22. - je moje nejoblíbenější číslo, vidím ho úplně všude a kamarádi už říkají,že jsem magor.

23. Nejsem spokojena se svoji postavou a vzhledem.

24. Snažím se jíst zdravě, z jídelníčku jsem úplně vyřadila pečivo, mléko, vepřové maso, přílohy a čokoládu.

25. Jsem alergická na čokoládu, můžu ji sníst jenom málo, abych neměla ekzém.

26. Nemám nikoho a ani nikoho nechci.

27. Nekouřím ani nepiju.

28. Nemám ráda Českou Republiku, zato miluju Prahu.

29. Každý den vstávám v 5:20, dokážu fungovat i s minimem spánku.

30. Hrála jsem ve filmu Sarajevo 1914 a dokonce jsem trochu vidět na hlavním plakátu. Byla jsem tam ale jen jako komparzistka.
fotky z natáčení, kde jsem na fotce:
1. 2. 3.

31. Ve třetí třídě jsme napsala sloh o nehmotném světě,iluzi a každodenním matrixu. To mi bylo 9.

32. Mám názory, které se často dostávají do konfrontace s jinými.

33. Celý pokoj mám bílý, bílá barva mě uklidňuje.

34. Odběry krve jsou moje noční můra, při minulé návštěvě jsem omdlela.

35.Neumím jezdit na kole,lyžovat,přehodit míč přes síť...a takové ty základní věci. Jsem sportovní antitalent.

36. Můj nejoblíbenější herec je Heath Ledger.

37.Kreslím anime už 3 roky. Nekoukám se na anime a ani se mi nějak zvlášť nelíbí. Sword Art Online je jediný anime seriál, který sleduji.

38.Mám problémy se stresem.

39. Ikdyž to nevypadá, na mém těle mám přes 100 pih. Na obličeji mi vyskáčou pouze v létě. V mé DNA se také lehce vyskytují zrzavé geny. Mám zelené oči, kudrnaté vlasy, pihy a světle-hnědé vlasy s odstínem do zrzava. A taky v zimě vypadám, jako albín.

40. Kdybych nepoužívala vlasovou kosmetiku od firmy Davines, měla bych vlasy z každodenního žehlení zničené.

41.Měla jsem už spoustu blogů, nejdéle jsem u jednoho vydržela 2 roky.

42.Na střední se chci začít učit japonštinu a francouzštinu. 

43. Chvíli jsem přemýšlela, že bych šla na uměleckou průmyslovku. Rozmyslela jsem si to, protože se nejdřív chci naučit pořádně anglicky. Na umělecky zaměřenou vysokou můžu jít pak.

44. V mém životě musím mít absolutní minimalismus, nesnáším kýč. Typičtí Čecháčci,co si jezděj do Jugošky s řízkama , autem. Oblečeni jak před sametovou revolucí s účesem alá hrnec, no, to taky není nic pro mě.

45.Jsem až moc empatická.

46. Nemám ráda moc kraťasy, nesluší mi a dělají mi tlustší nohy, než ve skutečnosti mám. Proto preferuji sukně a šaty.

47. Jsem kreativní a ve všem hledám jiné způsoby provedení. Matematikářka ze mě často šílí.

48. Téměř všechny boty, co vlastním jsou zvýšené. Doháním si tak centimetry.

49. Ve třetím ročníku plánuju jet na rok do Ameriky, kde se pořádně naučím jazyk a otrkám.

50.Jsem romantik. Pořádný vztah chci mít ale až na vysoké, do té doby to stejnak nemá cenu

You Might Also Like

3 comments

  1. Tiež zbožňujem lietanie, a chcela by som mať letecký preukaz, ale iba na takú malé roztomilé lietadielko :D A na konšpiračné teórie som tiež trochu uletená, v poslednom čase mi stačí oko a trojuholník a už to ide :D

    ReplyDelete
  2. Tu lásku ke Street Dance máme stejnou. Já teda tancuji teprve 3 roky a to Locking . Co tancuješ ty? :-) Jinak taky si život bez tancování nedokážu představit. Když mám špatnou náladu nebo den blbec, tak je to skoro jediná věc, která mi zaručeně zvedne náladu :-) .

    ReplyDelete

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe